De Gouden Uren Radioschijf week 24
07-060-2026
De Nieuwe Gouden Uren Radioschijf van deze week tevens weekboost op Netwerk-Radio
De nieuwe single "Vuurtoren" van Aurélie is de nieuwe Gouden Uren Radioschijf
Oorspronkelijk had de zangeres geen plannen om deze zomer nog een nieuwe single uit te brengen. Daar kwam verandering in toen ze onverwacht een bericht ontving van Het schrijversduo Daniel en Edgard Van Passel,
De broers zagen Aurélie eerder dit jaar aan het werk tijdens “Het Schlagerfestival” in Hasselt en waren ervan overtuigd dat zij de perfecte stem had voor hun nieuwste creatie.
"Toen ik het nummer voor het eerst hoorde, voelde ik meteen dat dit iets bijzonders was", vertelt Aurélie.Het is een song met een sterk verhaal waarin veel mensen zichzelf zullen herkennen."
Met "Vuurtoren" keert Aurélie terug naar de herkenbare Schlager Pop-sound waarmee haar muzikale verhaal ruim drie jaar geleden begon.
Volgens de zangeres is het precies de mix van Schlager en Pop waar ik me als artieste goed bij voel." "Vuurtoren" is een warme en herkenbare song over mensen die een verschil maken in ons leven.
Mensen die er zijn wanneer het moeilijk gaat, die richting geven wanneer we dreigen te verdwalen en die ons telkens opnieuw de kracht geven om verder te gaan.

Fotogalerij
De Gouden Uren Radioschijven vanaf het begin tot nu




















